کلیدواژه: اثربخشی ؛ آموزش مجازی ؛ محتوای مجازی
نویسندگان: شعبانی، ساسان ؛ اکرامی، محمود
ناشر: پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها
پژوهش حاضر بهمنظور مقایسه اثربخشی محتواهای متنی-تصویری و صوتی-تصویری در آموزش الکترونیک کارکنان ستادی بانک قرضالحسنه رسالت انجام شده است. جامعه موردنظر، شامل 135 نفر از کارکنان ستادی میباشد که بر اساس روش نمونهگیری مورگان، 100 نفر به روش تصادفی انتخاب گردیدهاند. این پژوهش به صورت توصیفی-پیمایشی... ادامه
سال:1400
لینک به محتوا با زبان هدف